Saas nähdä miten meidän pentuhaaveiluille käy. Täti jo pisti tuossa mailia, että miten mä oikein matkoille olen kesällä menossa, jos pentuja olen suunnittelemassa. Kuulemma tärppipäivät sattuu sitten just siihen saumaan. Ollaan siis lähössä avokin kanssa Roomaan heinäkuun viimeisellä viikolla. Nooh, mä uskon, että jotain on jo pielessä, jos Nita niin paljon niitä juoksujaan siirtää... Voihan se toki olla ihan mahdollista, mutta kyllä noilla koirilla tahtoo aina juhannuksena olla juoksu päällä. Eli saas kattoo ny.

Eilen mua alkoi kuitenkin kovasti mietityttään, kun Nita mielestäni ihan selvästi kävi tarjoilemassa Nellille. "Ei voi olla totta!", oli ainoa ajatukseni. Ja ei kyllä näy yhtään turvotusta eikä tipan tippaa ole puottanut. Eli aloin miettimään, että käyköhän tässä nyt niin, että tuolle tulee just nyt sellainen juoksu, ettei sitä voi tai kannate astuttaa. Kyllä tympäsee jos niin asiat menee. Olen jo kesälomiakin siirtänyt syksymmäs, että voisin pentujen aikaan olla muutaman viikon kotona. Se kai olisi ihan mun tuuria, eihän noista pennuista olekaan haaveiltu ku muutama vuosi vain...

Tänään on työpaikan kesäjuhlat, pitää käydä siis vähän rentoutumassa. ;)